6 клас

ЗАВДАННЯ 

        для самостійного опрацювання під час карантину


п`ятниця 22.05.2020

ТЕМА:Узагальнення та систематизація

вивченого матеріалу

Алгоритм роботи:

1.Перевірка робочих зошитів та виставлення оцінок

за травень місяць (надіслати фото всіх письмових

робіт за травень місяць).

2.Аналіз та підсумки тестів.




четвер 21.05.2020


ТЕМА:Узагальнення та повторення

вивченого матеріалу

Алгоритм роботи:

1.Пропоную повторити вивчений матеріал,

перейшовши за посиланням:

https://read.bookcreator.com/Cvq1DgAmwqar6m

XGJzcK7oA0kxf1/Rsov0AsrQtuLaZSdy3LxoA?fbclid=IwAR09P2Pppj_XvlIaBTTwOV3NlUR8V

myrLCFXAPNeQdUeP1jUrLN7ThDcWEU

2.Фото виконаних робіт надішліть у вайбер або на електронну адресу gorodokschool2016@gmail.com

3. Індивідуальний тест для тих учнів, які з
 поважних причин не змогли виконати підсумкову
 контрольну роботу за посиланням 


п'ятниця 15.05.2020


ТЕМА: ПЧ. Крістіне Нестлінгер

“Конрад або Дитина з бляшанки”

Алгоритм уроку:

1.Дізнайтеся із інтернет-ресурсів про

життєвий і творчий шлях австрійської письменниці К. Нестлінгер

2.Прочитайте повість-казку К.Нестлінгер.

Вашій увазі аудіокнига 

https://www.youtube.com/watch?v=WzYSM5mXCgQ



четвер 14.05.2020 року


ТЕМА: Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр.

1.Пройдіть контрольні тести за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=175396

Початок на 4 уроці об 11год.25 хв.Завершення тесту через 40 хв. о 12.10 год.

Вказуйте ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я по класному журналу, не вводячи код,

інакше не знайдете себе в цьому класі. Посилання з’явиться

14.05.2020 року об 11.25 год. на блозі та у вашій групі ВАЙБЕР.


п'ятниця 08.05.2020 року

ТЕМА:Астрід А.М.Ліндгрен “Міо, мій Міо”.

Основні відомості про життя і творчість письменниці.

Моральні цінності у творах.

Алгоритм роботи:

1.Прочитайте біографію А.Ліндгрен стор.226-228.

На допомогу Вам : Астрід Ліндгрен

2.Прочитайте оповідання “Міо, мій Міо” (стор.228-236).

Міо, мій Міо  перегляньте.

4. Повторіть теми, вивчені у другому півріччі та підготуйтеся до підсумкової контрольної

роботи, яка проходитиме на наступному уроці в режимі реального часу.






четвер 07.05.2020 року

ТЕМА:Духовне й фізичне випробування Кліві.

Роздуми автора про майбутнє людини та людства.

Алгоритм роботи:

1.Пройдіть тестування на знання змісту твору Р.Шеклі “Запах думок”

за паролями доступу, що розміщені в електронних щоденниках

у особистих повідомленнях на ваших сторінках.

Дуже уважно перепишіть собі ПАРОЛЬ ДОСТУПУ. Почніть вхід на платформу тестів

  07.05.2020 року об 11 год.25хв. Код доступу 427362

(саме о такій порі у нас буде підсумкова контрольна робота на наступному тижні,

тому слід потренуватися). Якщо не виходитиме, телефонуйте мені 0978069688.

2.Дайте письмову відповідь на запитання №6 вашого підручника на стор.224.



четвер 30.04.2020 року

ТЕМА: Роберт Шеклі “Запах думок”.
Утвердження сили людської думки у творі.
Гуманістичний зміст оповідання - віра в
перемогу людського розуму.
Алгоритм роботи:
1.Прочитайте (виписавши основне) біографію Роберта Шеклі.
2.Прочитайте оповідання Р. Шеклі “Запах думок”,
підготувавшись до тестування на знання змісту твору.


п'ятниця 24.04.2020 року


ТЕМА: Образ Тома, його динаміка.
Значення образу Джоконди  для розкриття
головної ідеї твору.
Алгоритм роботи:
1.Пройдіть тестування на знання змісту оповідання
Р.Бредбері “УСМІШКА” за посиланням join.naurok.ua
Код доступу  364356
2. Завантаж презентацію та виконай вправи “Злови помилку”
(1 слайд - виправлення зроби червоним кольором),заповни
“Еволюція образу Тома” (Чому саме Том повинен був змінитися
5 слайд) та 3 слайд .
Презентацію підпиши і надішли на електронну адресу gorodokschool2016@gmail.com Якщо не маєте електронної адреси
то фото 3 слайдів надішліть мені у приватне повідомлення в ВАЙБЕР


четвер 23.04.2020

ТЕМА: Рей Дуглас Бредбері “УСМІШКА”.
Тривога за руйнування духовних цінностей
в оповіданні "Усмішка”
Алгоритм роботи:
1.Прочитайте про письменника Р.Д.Бредбері стор.208-209.
Перегляньте презентацію за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1VUgBAslML-
DTvpEcn6VaNC7fPOtyKgbq/view?usp=sharing
2. Як побудовані твори Р.Бредбері? (стор.209-210)
3.Випишіть в зошити означення терміну “конфлікт”.
4.Прочитайте оповідання “Усмішка” та дайте відповіді
на запитання стор. 215. Підготуйтеся до тестування на
знання змісту твору.

п`ятниця 17.04.2020 року

ТЕМА: Контрольна робота з теми “Поетичне бачення світу”
Алгоритм роботи:
1.Повторіть матеріал стор.192-205.
2.Виконайте тести на засвоєння теми “Поетичне бачення світу”. Код доступу  485026   за посиланням  join.naurok.ua
ДЯКУЮ всім, хто надіслав сьогодні відео. Ви всі молодці. Дуже старалися і читали виразно. Окремо дякую і батькам, які вам допомагали. У кого немає такої можливості, намалюйте або в комп`ютерному варіанті виготовте листівку про наше смт. Городок і фото надішліть мені в приватне повідомлення. СТАРАЙТЕСЯ. Незабаром (на наступному тижні) всі отримаєте доступ до електронного щоденника і  кожен побачить свої оцінки. Сьогодні КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Тест виконуйте один раз, бо зараховується тільки перша оцінка. Тому, відкривши його, спочатку подивіться питання і подумайте, що вам потрібно повторити, а вже потім натискайте відповіді. Реєструйте тільки своє прізвище та ім`я - інші варіанти не зараховуються.
А ще, усім слід здати НАПАМ`ЯТЬ:
1. Поезію Р.Бернса "Моє серце в верховині..."
2.Уривок з поеми "Пісня про Гайавату" від слів «Діти! Слухайте уважно...» до слів «Будьте друзями, братами!».
Тому вчіть. Записуйте і надсилайте так, як сьогодні (тільки напам`ять). 

четвер 16.04.2020 року

ТЕМА: Джанні Родарі "Листівки з видами міст". Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша
Алгоритм роботи:
1. Дізнайтеся, хто такий Джанні Родарі (прочитайте стор. 202)
2.Прочитайте вірш "Листівки з видами міст" . Дайте відповіді на запитання стор.205.
3.Перегляньте відео ЛИСТІВКИ .  Зніміть власне відео з виразного читання поезії "Листівки з видами міст" своїм батькам. Надішліть його мені для оцінки на вайбер у приватне повідомлення. 
4. Підготуйтеся до тематичного оцінювання за темою "Поетичне бачення світу".
Для цього дайте відповідь на запитання стор.205 (чотири рівні).

п'ятниця 10.04.2020 року

ТЕМА: Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання,служіння народові.
Алгоритм роботи:
1.Аналітичне дослідження поеми:

Батьком героя був Західний вітер Меджеківіс, матір'ю - ніжна красуня Венона, бабусею - місячна донька Нокоміс. Підступно обманув Меджеківіс довірливу Венону. Народивши хлопчика, вона померла. Гайавату виховувала Нокоміс.

- Як ви гадаєте, чому Гайавата був божественного походження? (Герой, який покликаний врятувати народ, має бути, за віруванням багатьох народів, напівбогом.)

- Де проходило дитинство Гайавати? Яка роль природи в тексті?

(Там, де плеще Гітчі-Гюмі,

Де шумить Велике Море,.....)Всі стихії природи оточили любов’‎ю Гайавату, автор змальовує прекрасну місцевість, підкреслює, що природа чиста та незаймана. Світ, в якому народився й живе герой, — первісний і чистий.)

- Чому автор так детально описує колиску маленького Гайавати? (Сама природа заколисує немовля.)

- Чому перше, про що розповідала Нокоміс онукові, були історії про «Вояків відважних тіні»? (Мудра бабуся долучала онука до історії рідного народу. Саме в тісному зв’‎язку поколінь — майбутнє народу.)

- Чому навчався Гайавата? У чому глибинний смисл його «освіти»?

- Якого літературного героя вам нагадав Гайавата? (Гайавата вивчав мову птахів, звірів та рослин, він називав звірів своїми братами, тим самим підкреслюючи свій глибинний нерозривний зв'язок з природою, свою любов та повагу до неї. Цими рисами Гайавата нагадує Мауглі, героя твору Дж. Р. Кіплінга)

Чому автор підкреслює зв’‎язок героя з природою? (Образ Гайавати показаний як образ епічного героя, що захищає свій народ і свою землю. І потрібно було показати витоки цього почуття, що пізніше переросло в місію вождя й пророка цілого народу.)

Освіта Гайавати:

· Життя на лоні первісної, чистої, незайманої природи

· Зв’‎язок з історією свого народу.

· Духовний досвід поколінь

· Гармонія та злиття з природою, повага та глибоке розуміння "мови» живої природи

Гайавата виріс і здійснив багато подвигів в ім’‎я свого народу: переміг Меджеківіса, навчив свій народ вирощувати маїс, подолав Міше-Наму, величезного осетра, тим самим позбавивши свій народ голоду. Та найзапекліша битва його була з жорстоким та могутнім Меджісогвоном, духом багатства.

- Що розповідає Нокоміс Гайаваті про Меджісогвона? Чому цей дух такий небезпечний для народу Гайавати? (В поемі Перлисте Перо є уособленням самої смерті та хвороб:

Се ворожий Меджісогвон

Посилає нам хвороби,....

Чому так важливо було Гайаваті вбити Меджісогвона? (Подолати смерть, хвороби, як не дивно, вони пов'язані в свідомості індіанців з багатством.)

- Як описано двобій? Виразно прочитайте уривок з тексту.

- Які художні засоби використовує автор? Наскільки вони допомагають уявити «картину» бою?

- Хто допоміг Гайаваті перемогти Перлисте Перо? У чому важливість цього епізоду?

(Коли враз зелений дятел Закричав до Гайавати:«Цілься в тім'я, Гайавато!

Сама природа допомагає героєві. Герой як уособлення народу, нерозривно та гармонійно пов'язаний з навколишнім світом. Таким чином, в даному епізоді розкривається одна із провідних ідей поеми: природа та людина гармонійно пов’‎язані між собою).

- Якими словами зустрічав Гайавату народ?

- Як у цих словах виражена головна «місія» героя? («А народ зустрів героя / Співом, криками, танками:/ «Слава, слава Гайаваті!» Головне призначення героя — служити своєму народові, нести радість та звільнення від усяких бід.)
2.Вивчіть напам'ять уривок з поеми від слів «Діти! Слухайте уважно...» до слів «Будьте друзями, братами!».
3. У зошитах дайте письмову характеристику образу Гайавати. Роботи надішліть на електронну адресу  gorodokschool2016@gmail.com.         

четвер 09.04.2020 року
ТЕМА: Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі "Пісня про Гайавату"
Алгоритм роботи:
1. Прочитайте про американського письменника Генрі Лонгфелло (стор.197).
2.До зошитів випишіть означення ПОЕМА (стор.198.) та хто такий Гайавата? (стор. 198)
3.Уважно перегляньте відео, а потім прочитайте уривок із  "Пісні про Гайавату" - "ЛЮЛЬКА ЗГОДИ".
4. Подумайте, що означає зміна кольору води в річці після того, як індіанці змили в ній "фарби бою"?
5. Фото письмових завдань надішліть на адресу gorodokschool2016@gmail.com.
    (чекайте зустрічі на  на відеоконференції )

                                                        п'ятниця 03.04.2020 року
ТЕМА: Ідея любові до Батьківщини в поезії "Моє серце в верховині...
Алгоритм роботи:
1.Прочитайте про Роберта Бернса - шотландського лірика.
2.Випишіть в зошити означення ЛІРИЧНИЙ ГЕРОЙ.(Фото письмового завдання надішліть на адресу gorodokschool2016@gmail.com)
3.Хто є ліричний герой Роберта Бернса?
4.Уважно прочитайте поезію "Моє серце в верховині..."
5.Вивчіть вірш напам'ять.
6.Усно дайте відповіді на запитання стор. 197.

четвер 02.04.2020 року
ТЕМА: Розуміння краси в японській поезії. Хайку.
Алгоритм роботи:
1. Прочитати біографію Мацуо Басьо.  
2.Усвідомити специфіку розуміння краси в  японській культурі, переглянувши відео
3.Вивчити напам'ять 3-4 хайку Мацуо Басьо. 
4.Створити власне хайку (пояснити підтекст). Як це зробити ? Перегляньте відео
Хайку не римується, це так би мовити білий вірш, складається з трьох рядків. 
Перший і останній рядки мусять складатися з п’яти складів, другий з семи. 
Останній рядок мусить висловлювати "моно-но-аваре", що у перекладі з японської приблизно означає "сумні чари буття", або коли по-простому якийсь світлий смуток, хто вже як його розуміє. НАПРИКЛАД: 
                                          Грайливий вітер,
                                          Розпитує про літо,
                                          Похмурий ранок.
5. Фото письмових робіть надішліть на адресу: gorodokschool2016@gmail.com

 п'ятниця  20.03.2020 року  
тести відкриті до 18.00 год.
ТЕМА: Підсумкове оцінювання за темою "Людські стосунки". 
Алгоритм роботи:          
1.Виконати підсумкові тести за темою "Людські стосунки" за посиланням join.naurok.ua , ввівши код доступу 385239
2.Самоперевірка: як я опрацював казку-притчу Сент Екзюпері "Маленький принц" https://naurok.com.ua/test/antuan-de-sent-ekzyuperi-malenkiy-princ-59939/flashcard

                                                          четвер 19.03.2020 року
                                         матеріал опрацювати до 20.03.2020 року
ТЕМА: А.де Сент-Екзюпері "Маленький принц"
Алгоритм роботи:
1. Прочитати біографію А.де Сент-Екзюпері (стор.173-174).
2. Ознайомитися із терміном "притча" та виписати означення в зошит (стор. 175).
3.Прочитати уривок із твору А.де Сент-екзюпері "Маленький принц" (стор.175-185).
4.Виконавши ці завдання ви будете готові до підсумкової атестації за темою "Людські стосунки", яка відбудеться в наступний раз у формі тестів. Щоб перевірити свої знання, дайте відповіді на запитання стор. 189-190.

Немає коментарів:

Дописати коментар