11 клас

ЗАВДАННЯ 

        для самостійного опрацювання під час карантину 


четвер 21.05.2020 року

ТЕМА:Узагальнення та систематизація

вивченого матеріалу

Алгоритм роботи:

1.Перевірка робочих зошитів та виставлення оцінок

за травень місяць (надіслати фото всіх письмових

робіт за травень місяць).

2.Аналіз та підсумки тестів (перездача для тих,

хто з поважних причин не зміг їх виконати).




вівторок 19.05.2020

ТЕМА: Узагальнення і систематизація
вивченого із зарубіжної літератури.
1.Ведення зошитів (здати фото всіх робіт
за травень місяць + творчий проект на тему
"КАРАНТИН - урок життя").
2. Підказки до виконання проекту в додатку за посиланням

четвер 14.05.2020 року

ТЕМА: РЗМ. Книга як символ збереження

духовності в жорстокому світі.

Алгоритм твору:

1.Виконайте проектну роботу “Цінність духовних уроків

класичної і сучасної літератури” (це може бути презентація,

відео, буктрейлер, початковий рівень - твір).

Розкрийте значення художніх творів для вас напередодні

самостійного дорослого життя.


вівторок 12.05.2020 року

ТЕМА: Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр.

1.Пройдіть контрольні тести за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=236827

Початок згідно розкладу на 3 уроці о 10 год.20 хв.

завершення тесту через 40 хв. Переходьте за посиланням, не вводячи код.

Вказуйте ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я по класному журналу, інакше не знайдете
себе в цьому класі. Посилання з’явиться 12.05.2020 року о
10.20 год. на блозі та у вашій групі ВАЙБЕР.


четвер 07.05.2020 року

ТЕМА:Стівен Едвін Кінг. “Мораль”

Алгоритм роботи:

1.Прочитайте твір С.Е.Кінга “Мораль” (із інтернет-ресурсів).

2. Повторіть вивчене протягом другого семестру та підготуйтеся

до підсумкового тестування за пройденим  матеріалом.




вівторок 05.05.2020

ТЕМА: Джон Грін "Провина зірок"
Алгоритм роботи:
1. Ознайомтеся із життям і творчістю Д.Гріна https://www.youtube.com/watch?v=JgzmNGFJWJk&feature=youtu.be
2.Прочитайте твір.
3.До вашої уваги фільм "Провина зірок" https://kino4ua.net/959-vinn-zrki.html

четвер 30.04.2020 року

ТЕМА: Сучасна література. Маркус Френк Зузак "Крадійка книжок".
Алгоритм роботи:
0. Аналіз тематичного оцінювання та можливості перездачі деяких тем.
1. Прочитати короткі відомості про автора  твору (інтернет ресурси)
2.Прочитати роман "Крадійка книжок".
3. Скласти план характеристики образу дівчинки Лізель Мемінгер.
4. Відгук про роман напишіть тут на платформі "Нові знання",
натиснувши  під аватаркою на "НАДІСЛАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ".
Щоб було легше викласти власні думки, скористайтесь у
Плеймаркеті  додатком "Голосовий блокнот". Дуже зручно. Раджу.
( якщо ви працюєте в телефоні).

вівторок 28.04.2020 року


ТЕМА: Підсумковий урок за темою “Література постмодернізму”.
Алгоритм уроку:
1.Перевірка стану ведення зошитів за квітень місяць (запис усіх тем, плану уроку, виконання письмових завдань). Фото робіт надіслати на ТЕЛЕГРАМ у приватне повідомлення, або на електронну адресу gorodokschool2016@gmail.com
2.Контрольна робота за темою “Література постмодернізму” Тести за посиланням join.naurok.ua Код доступу 225426

четвер 23.04.2020 року


ТЕМА: Хуліо Кортасар(1914-1984) “Менади”.

Алгоритм роботи:

1.Перевірка знань з теми М.Павич “Скляний равлик”: тести
за посиланням join.naurok.ua Код доступу 961065

2.Короткі відомості про письменника за посиланням Х.Кортасар.


3.Прочитати оповідання Х.Кортасара “Менади”, підготувавшись
до тестів на знання змісту оповідання.

вівторок 21.04.2020 року


ТЕМА: С.М.Павич. “Скляний равлик”

Алгоритм роботи:

1.Ознайомтеся із біографією письменника С.М.Павич  

2.Прочитайте оповідання “Скляний равлик” за посиланням  ТУТ.

3.Утілення в оповіданні “Скляний равлик” рис постмодернізму.

4. Знайдіть центральну метафору твору.

5.Поясніть фінал твору як ознаку стилю М.Павича.


четвер 16.04.2020 року

ТЕМА:Постмодернізм - одне з найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ - початку ХХІ століття.

Алгоритм роботи:

1. Подивіться відео за посиланням “ПОСТМОДЕРНІЗМ”

2. Випишіть  визначення постмодернізму та його характерні ознаки.

3. Випишіть означення поняття інтертекстуальність та її сутність.

4. Поняття елітарної та масової культури (випишіть із вікіпедії).


вівторок 14.04.2020 року

ТЕМА: Провідні тенденції в драматургії ІІ половини ХХ - початку ХХі століття
Алгоритм роботи:
1.Формування "театру абсурду" як явища театрального авангарду в 1950-1960 роках.
2.Провідні ознаки драматургії (виписати в зошити означення "трагікомедія", "драма-притча", "театр абсурду").
3. Прочитайте один із творів на вибір:
4. До якого розуміння власної долі приходять герої в кінці твору? (дайте стислу письмову відповідь у зошитах).

четвер 09.04.2020 року

ТЕМА: Тематична атестація “Відображення моральної деградації суспільства. Ідея прагнення до внутрішнього морального відродження, повернення до вічних цінностей".
Алгоритм роботи:
1.Тестування за оповіданням Г. Маркеса "Стариган з крилами":
 Код доступу 989651 за посиланням join.naurok.ua
2. Тестування за твором  Е.Гемінгвея "Старий і море"
Код доступу  519180   за посиланням join.naurok.ua
3. Письмове завдання: порівняйте образи старих в повісті-притчі "Старий і море" та оповіданні "Стариган з крилами".
4. Фото письмового завдання надішліть на адресу gorodokschool2016@gmail.com



вівторок 07.04.2020 року
ТЕМА: Розвиток мовлення (усно)
Алгоритм роботи:

1.Твір-роздум “Чи повернеться до людей янгол? (Порівняйте з сучасністю).

2.Підготуйтеся до тематичної атестації “Відображення моральної
деградації суспільства.Символічний зміст образу янгола.Ідея прагнення до
внутрішнього морального відродження, повернення до вічних цінностей".
(Відповіді на запитання стор.149. усно)


четвер 02.04.2020
ТЕМА: Г.Г.Маркес "Стариган з крилами" Синтез реального і фантастичного у творі.
Алгоритм роботи:

1.Г. Гарсіа Маркеса "Стариган з крилами". Прочитайте оповідання . 

2. Дайте усно відповіді на запитання в кінці твору.

3. Напишіть : у чому полягає синтез реального і фантастичного в оповіданні "Стариган з крилами"?  
4.Фото письмового завдання надішліть на адресу gorodokschool2016@gmail.com


вівторок 31.03.2020 року
ТЕМА: Проблематика повісті Е.Гемінгвея "Старий і море"
Алгоритм роботи:

1. Що таке "магічний реалізм"? (виписвти в зошит).

2.Пройти тестування на знання змісту, теми, ідеї та проблематики твору Ернеста Гемінгвея "Старий і море"   код  доступу 634823 за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join

3.Фото письмового завдання надішліть на адресу gorodokschool2016@gmail.com


четвер 19.03.2020 року
ТЕМА: Е.Гемінгвей "Старий і море"
Алгоритм роботи:
1. Ознайомитися з відомостями  про життя і творчість Г. Г. Маркеса (конспектувати)
2.Опрацювати терміни " притча",  "повість-притча", виписати означення в робочий зошит.
3Прочитати повість "Старий і море" Е. Гемінгвея. 
4.Підготуватися до тестів на знання змісту повісті.



вівторок 17.03.2020 року
ТЕМА: Провідні тенденції прози другої половиниХХ століття
Алгоритм роботи:
1.Ознайомитися із загальною характеристикою провідних тенденцій прози другої половини ХХ століття. Прочитати та законспектувати біографію Ернеста Гемінгвея.
2.Переглянути відео за посиланням  Ернест Гемінгвей. Життя і творчість.
3.На платформі "На урок" виконати домашнє завдання за  посиланням join.naurok.ua      отриманими паролями та кодом доступу 932850 
 Приємного Вам навчання та пізнання нового.




























Немає коментарів:

Дописати коментар