середа, 18 березня 2020 р.


ЗАВДАННЯ 
для самостійного опрацювання під час карантину 
(за розкладом четвер 19.03.2020 р.)

опрацювати  до 24.03.2020 року
11 клас
1. Опрацювати терміни " притча",  "повість-притча", виписати означення в робочий зошит.
2.Прочитати повість "Старий і море" Е. Гемінгвея. 
3.Підготуватися до тестів на знання змісту повісті.

10 клас
опрацювати  до 24.03.2020 року
1.Прочитати збірку поезій Шарля Бодлер "Квіти зла" : "Альбатрос", "Відповідності", "Вечорова гармонія", а також критичний матеріал стор. 156-165. 
2. Одну із поезій вивчити напам'ять (на вибір). 

9 клас
опрацювати  до 24.03.2020 року
1.Опрацювати терміни "аналітична п'єса", соціально-психологічна драма", "зовнішня дія", "підтекст", виписавши означення в зошити (стор. 237 - 240).
2.Прочитати п'єсу "Ляльковий дім", підготувавшись до тестування на знання змісту. Тести додам пізніше.
8 клас
опрацювати  до 20.03.2020 року
1.Виконати у робочих зошитах підсумкову роботу за темою "Відродження", давши письмові відповіді на запитання стор. 227-228 (1-4 рівні).
2.Написати твір на одну із тем (стор. 228).
3.Підготуватися до підсумкового тесту на тему "Відродження"

6 клас
опрацювати до 20.03.2020 року
1. Прочитати біографію А.де Сент-екзюпері (стор.173-174).
2. Ознайомитися із терміном "притча" та виписати означення в зошит (стор. 175).
3.Прочитати уривок із твору А.де Сент-екзюпері "Маленький принц" (стор.175-185).
Виконавши ці завдання ви будете готові до підсумкової атестації за темою "Людські стосунки", яка відбудеться в наступний раз у формі тестів. Щоб перевірити свої знання, дайте відповіді на запитання стор. 189-190.

неділя, 15 березня 2020 р.

Завдання на карантин




ЗАВДАННЯ 
для самостійного опрацювання під час карантину
( за розкладом вівторок 17.03.2020 р.)
тести опрацювати до 19.00 год. до 17.03.2020 року

9 клас

1.Ознайомитися із біографією  Генріка Ібсена. Законспекувати в зошит.
2. Переглянути відео  за посиланнями    Життя і творчість Г.Ібсена.     Біографія
3.Виконати домашні тести за отриманими паролями на платформі  "На урок" за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 670700
Хто не отримав пароль, пишіть на ел. адресу gorodokschoool2016@gmail.com П.І.П. клас і я надішлю Вам.
Результатами роботи поділіться на сторінці блогу у відгуках. Приємного Вам навчання та пізнання нового.

                                                            10 клас

1. Ознайомитися із біографією Шарля Бодлера. Законспектувати в зошит.
2. Переглянути відео  за посиланням   Шарль Бодлер      Життя і творчість 
3. Виконати домашні тести за отриманими  паролями на платформі  "На урок" за посиланням  join.naurok.ua  Код доступу  934299
 Хто не отримав пишіть на ел. адресу gorodokschoool2016@gmail.com П.І.П. клас і я надішлю Вам.
Результатами роботи поділіться на сторінці блогу у відгуках. Приємного Вам навчання та пізнання нового.

11 клас

1.Ознайомитися із загальною характеристикою провідних тенденцій прози другої половини ХХ століття. Прочитати та законспектувати біографію Ернеста Гемінгвея.
2.Переглянути відео за посиланням  Ернест Гемінгвей. Життя і творчість.
3.На платформі "На урок" виконати домашнє завдання за  посиланням join.naurok.ua      отриманими паролями та кодом доступу 932850 
Результатами роботи поділіться на сторінці блогу у відгуках. Приємного Вам навчання та пізнання нового.

субота, 23 вересня 2017 р.

Світлана Сафарян Шляхи удосконалення уроку літератури в контексті проблем сучасної шкільної літератури


"Читати для того, щоб людина розуміла людину...." "Мельпомена з нами..."

Юрій Ковбасенко Сучасна шкільна літературна освіта проблеми і перспективи

 Дорогі друзі, завітайте на сайт ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ.

Тут ви знайдете багато цікавого матеріалу для уроків зарубіжної літератури. 

Усі уроки зарубіжної літератури


Методичні рекомендації щодо роботи за оновленою програмою із зарубіжної літератури

  Олена Котусенко. Нормативно-правове забезпечення викладання зарубіжної літератури в 2017-2018 н. р.

вівторок, 25 квітня 2017 р.

26 КВІТНЯ 1986 РОКУ
ЦЕЙ ДЕНЬ В ІСТОРІЇ
26 квітня 1986 року о 1-23-44 за київським часом сталася найбільша техногенна аварія в історії людства - з різницею у дві секунди відбулись два вибухи на четвертому реакторі Чорнобильської АЕС, в результаті яких сумарна радіація ізотопів, викинутих в повітря, склала 50 мільйонів кюрі, що в 30-40 разів більше, ніж при вибуху бомби в Хіросімі в 1945 році.

 Лише наступного дня, після того як у Швеції за рівнем радіації визначили, що в Україні мала місце аварія, уряд СРСР повідомив про Чорнобильську трагедію. Від вибуху і при гасінні пожежі, що тривала близько 10 днів, загинув 31 чоловік і більше 200 було госпіталізовано. За неофіційною статистикою в Україні померло не менше 15 тисяч людей, які були уражені в результаті аварії на Чорнобильській АЕС.

Збудована в 1976 році, Чорнобильська АЕС, розташована за 100 кілометрів на північ від Києва; вона мала чотири реактора, кожний з яких був здатен виробляти до тисячі мегават електроенергії.
Увечері 25 квітня 1986 року група інженерів почала проводити на 4-у реакторі абсолютно непідготовлений технічний експеримент, під час якого потужність реактора була знижена на 7% від норми, а контрольні пристрої були відключені. Робота реактора стала нестабільною і неконтрольваною, а спроба відновити стандартний режим його роботи - запізнілою, і 26 квітня 1986 року на 4-у реакторі пролунали два вибухи. Вони були не ядерними, а хімічними, як наслідок перегріву реактора і накопичення великої кількості газів, що з'явились під час неконтрольованої реакції. Потужність вибухів була настільки великою, що було зруйновано стальну і свинцеву обшивку реактора, і в повітря піднялось більше 60 тон радіоактивних матеріалів.
Лише через три тижні при допомозі 4 тисяч тон піску, бору, свинця і глини вдалось ізолювати реактор, що продовжував випромінювати радіацію, і запобігти подальшому забрудненню грунту. З території в радіусі 30 кілометрів від місця аварії було евакуйовано більше 100 тисяч людей. Із-за традиційної в СРСР секретності від громадян приховувалась інформація про дійсні масштаби катастофи і в найбільш постраждалих областях України, Білорусії та Росії в перші дні після аварії не здійснювались жодні заходи по захисту населення від радіації.
Щоб запобігти подальшим викидам радіоактивних матеріалів, до кінця 1986-го року четвертий реактор АЕС був накритий спеціальним "саркофагом", збудованим руками сотень тисяч добровольців і мобілізованих солдатів, і Чорнобильська АЕС була знову введена в експлуатацію. Однак великі пожежі і аварії в 1991 та в 1996 роках привели до зупинення спочатку другого, а потім і першого реактора. У 2000-у році був зупинений останній, 3-й реактор, і Чорнобильська АЕС повністю припинила свою роботу.