ЗАВДАННЯ
для самостійного опрацювання під час карантину
четвер 21.05.2020
ТЕМА: творчий проект на тему
“КАРАНТИН - урок життя”
Алгоритм роботи:
1. Виконайте творчий проект на тему
“Карантин - урок життя”.
2. Підказки до виконання проекту в додатку за посиланням https://drive.google.com/open?id=1d-A65vbeY9E1tCG081hoVDhHv6Kxyxbi
вівторок 19.05.2020
ТЕМА: Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр
Алгоритм роботи:
1.Пройдіть контрольні тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1723083
Початок на 1 уроці о 8 год.30 хв.
Завершення тесту через 40 хв. о 9.10 год.
2.Вказуйте ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я по класному журналу,
не вводячи код. Посилання з’явиться 19.05.2020 року
о 8.00 год. на вчительському блозі та у вашій групі
ТЕЛЕГРАМ.
четвер 14.05.2020 року
ТЕМА: Робота над проектом “Книга в моєму житті”
(презентація, відео, буктрейлер, початковий рівень - твір)
Алгоритм роботи:
1.План роботи над проектом
а). Моє ставлення до читання художньої літератури.
б). Мої улюблені книги.
в). Літературні герої, які стали моїми друзями.
2. Повторіть вивчене. Підготуйтесь до підсумкової контрольної
роботи із зарубіжної літератури 19.05.20 р. на 1 уроці
Поч. о 08.30 год. в режимі реального часу.
вівторок 12.05.2020
четвер 07.05.2020 року
ТЕМА: Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.
Алгоритм роботи:
1.Пройдіть тести на знання змісту твору “451 градус за Фаренгейтом” за ПАРОЛЕМ ДОСТУПУ,
який надійшов вам до електронного щоденника у приватних повідомленнях.
Завдання доступне у розділі тести, після входу на сайт naurok.ua за паролями
2.Прочитайте твір Гарпера Лі “Убити пересмішника” за інтернет - ресурсами.
вівторок 05.05.2020 року
ТЕМА: Р. Д.Бредбері “451 градус за Фаренгейтом”
Тривога за майбутнє людства в романі-антиутопії.
Алгоритм уроку:
1.ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО
2.Прочитайте роман.
3.Допомога для розуміння та аналізу твору:
4.Роман "451 градус за Фаренгейтом" - примарна фантазія автора,
чи можливе майбутнє? - дайте вільну письмову відповідь під
аватаркою НАДІСЛАТИ повідомлення на платформі "Нові знання"
четвер 30.04.2020 року
ТЕМА: РЗМ (письмово). Контрольний твір.
Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через
втручання людини в закони розвитку суспільства
за повістю “Собаче серце”
Алгоритм роботи:
1.Написати твір на тему:”Тема дисгармонії,
доведеної до абсурду через втручання людини
в закони розвитку суспільства за повістю
“Собаче серце”
2.Фото твору надіслати на електронну адресу
або ж написати на платформі “Нові знання”,
де під вашою аватаркою є НАДІСЛАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ.
вівторок 28.04.2020 року
ТЕМА: “Собаче серце” як метафора соціальних
експериментів революційної доби. Конфлікт натовпу,
масової свідомості та інтелекту, культури.
Алгоритм роботи:
1.Напишіть літературний диктант на знання змісту
твору за посиланням join.naurok.ua код доступу 635174.
2.Повторіть, що таке конфлікт у творі.
3.Визначте конфлікт у творі “Собаче серце”.
4.Дайте характеристику
персонажам-”двійникам” (Шаріков - Швондер).
четвер 23.04.2020 року
ТЕМА:”Собаче серце” М.Булгакова як метафора
соціальних експериментів революційної доби.
Алгоритм роботи:
1.Пройдіть тест на знання життєвого і творчого шляху М.Булгакова за посиланням join.naurok.ua код доступу 136792
2.Прочитайте повість “Собаче серце” М.Булгакова.
Підготуйтеся до тестування на знання змісту твору.
вівторок 21.04.2020 року
ТЕМА: Михайло Опанасович Булгаков
“Собаче серце”.Українські сторінки життя і творчості.
Булгаков і влада, трагедія митця.
Алгоритм роботи:
3.Дізнайтеся (самостійно) про історію написання повісті “Собаче серце”.
четвер 16.04.2020 року
ТЕМА:Образна система твору. Філософські проблеми.Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.
1. Пройдіть тестування на знання змісту твору "Тев'є-молочник". Код доступу 952564
2. Перегляньте історію сучасного створення драми "Тев'є-молочник" у Пирогово
3.Дайте характеристику головному герою твору. Випишіть цитати.
вівторок 14.04.2020 року
ТЕМА:Література ХХ-ХХІ ст. Життя, історія, культура.
Шолом-Алейхем "Тев'є-молочар". Історичний злам, який пройшов крізь долю народу.
Алгоритм роботи:
1. Підготуйте презентацію "Життя і творчість Шолом-Алейхема". Прочитайте твір "Тев'є- молочар".
2. Рекомендація: подивіться фільм "Тев'є-молочар"
3. Напишіть літературний диктант:
1.
У
повісті про Тев’є та його сім’ю розповідає …
2.
Жінку
Тев’є звали …
3.
Зі
старшою донькою Тев’є – Цейтл – хотів одружитися …
4 . Харчувався у Тев’є, допомагав його донькам у
навчанні, а потім
і одружився з однією з
них …
5.
Хава називає писаря Федька «другим …»
6.
« …як захопляться чимось, то всім тілом і
душею, всім єством своїм і всім життям!» - мова йде про.......................
7.
Трагічно обірвалося життя доньки Тев’є ….....................................
8.
8. "Одороблом» та «невігласом», «зухвальцем» і
«негідником» називає Тев’є свого зятя …
9.
Поїхати до Палестини Тев’є завадила ….......................................
10.
Ідея повісті «Тев’є-молочар» - …......................................................
4. Підготуйтеся до тестів на знання змісту твору.
четвер 09.04.2020 року
ТЕМА: Підсумкове оцінювання "Нові тенденції у драматургії кінця ІХ- початку ХХ століття"
Алгоритм роботи:
1. Пройдіть за посиланням тестування до 15.00 год. Код доступу 725801
2. Дайте письмову відповідь на завдання 1 стор.270: "Які особливості становища жінки в суспільстві відобразилися в життєвих ситуаціях головних героїнь творів "Ляльковий дім" та "Пігмаліон".
3.Фото виконаного письмового завдання надішліть на адресу gorodokschool2016@gmail.com
вівторок 07.04.2020 року
ТЕМА: Ідея “одухотворення” людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.
Алгоритм роботи:
2. Пройдіть тестування на знання змісту твору.
3.Порівняйте особливості “старої” та “нової драми” (письмово).
4. Підготуйтеся до тематичного оцінювання за темою “Нові тенденції у драматургії
кінця 19 - початку 20 століття”(відповіді на запитання стор. 270-271 усно
четвер 02.04.2020 року
ТЕМА: Характеристика образу Елізи
Алгоритм роботи:
2. Прочитайте драму "Пігмаліон", визначте динаміку образу Елізи.
3. Складіть цитатний план характеристики образу Елізи.
4. У зошит випишіть означення "інтелектуальна драма".
5. Письмові роботи надішліть на адресу: gorodokschool2016@gmail.com
вівторок 31.03.2020 року
ТЕМА: Життєвий і творчий шлях Бернарда Шоу. П'єса "Пігмаліон"
Алгоритм роботи:
1.Пройти тести на знання змісту і тематики драми Генріка Ібсена "Ляльковий дім" Код доступу 978675 за посиланням join.naurok.ua
2.Прочитати в підручнику:
2.1. Особливості світогляду Б. Шоу.
2.2.Специфіка втілення античного міфу в п'єсі "Пігмаліон".
3.Скласти конспект життєвого і творчого шляху Б.Шоу.
4.Письмові роботи надішліть на адресу: gorodokschool2016@gmail.com
четвер 19.03.2020 року
ТЕМА: Генріх Ібсен. Ляльковий дім.
Алгоритм роботи:
1.Опрацювати терміни "аналітична п'єса", соціально-психологічна драма", "зовнішня дія", "підтекст", виписавши означення в зошити (стор. 237 - 240).
2.Письмові роботи надішліть на адресу: gorodokschool2016@gmail.com
3.Прочитати п'єсу "Ляльковий дім", підготувавшись до тестування на знання змісту.
вівторок 17.03.2020 року
ТЕМА: Генріх Ібсен -засновник "нової драми"
Алгоритм роботи:
1.Ознайомитися із біографією Генріка Ібсена. У зошиті виконати конспект.
2.Фото письмової роботи надішліть на адресу: gorodokschoool2016@gmail.com
3. Переглянути відео за посиланнями Життя і творчість Г.Ібсена. Біографія
4.Виконати домашні тести за отриманими паролями на платформі "На урок" за посиланням join.naurok.ua Код доступу 670700
Хто не отримав пароль, пишіть на ел. адресу gorodokschoool2016@gmail.com П.І.П. клас і я надішлю Вам.Приємного навчання та пізнання нового.
Немає коментарів:
Дописати коментар