ЗАВДАННЯ
для самостійного опрацювання під час карантину
п'ятниця 22.05.2020 року
ТЕМА:Узагальнення та систематизація
вивченого матеріалу
Алгоритм роботи:
1.Перевірка робочих зошитів та виставлення оцінок
за травень місяць (надіслати фото всіх письмових
робіт за травень місяць).
2.Аналіз та підсумки тестів (перездача для тих,
хто з поважних причин не зміг їх виконати за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2279287
четвер 21.05.2020
п'ятниця 15.05.2020 року
ТЕМА:
Творчий проект "Карантин - урок життя"
Алгоритм роботи:
1.Виконайте творчий проект на тему
"Карантин - урок життя".
Підказки щодо виконання за посиланням
2. Другий варіант проекту - твір зі власним
висловлюванням щодо нового пізнання сутності
навчання під час карантину.
ТЕМА: Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр.
1.Пройдіть контрольні тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=364967
Початок на 6 уроці о 13 год.10 хв.
Завершення тесту через 40 хв. о 13.50 год.
Вказуйте ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я по класному журналу, не вводячи код, інакше не знайдете себе в цьому класі.
Посилання з’явиться 14.05.2020 року о 13.10 год.
на блозі та у вашій групі ВАЙБЕР.
п'ятниця 08.08.2020 року
четвер 07.05.2020 року
ТЕМА: Річард Бах. “Чайка Джонатан лівінгстон”.
Сюжет твору як філософська метафора людського буття.
Алгоритм роботи:
1.Прочитайте біографію Річарда Баха.(стор. підручника 270-273).
Випишіть основне.
2. Прочитайте повість (стор. 270-280) та підготуйтесь до
тестування на знання змісту твору.
четвер 30.04.2020 року
ТЕМА: Контрольний твір за казкою-притчею
“Маленький принц” : “Які життєві правила
Маленького принца я вважаю найважливішими?”
Алгоритм роботи:
1.Пройдіть тести на знання змісту казки-притчі
Код доступу990900
2. Напишіть твір на тему “Які життєві правила Маленького
принца я вважаю найголовнішими?”.
3. Фото твору надішліть на електронну адресу
на платформі “Нові знання”. Під вашою аватаркою
натисніть НАПИСАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ і там помістіть свій твір.
п'ятниця 24.04.2020 року
ТЕМА: Антуан де Сент-Екзюпері. “Маленький принц”.
Людські стосунки та моральні цінності в казці-притчі
“Маленький принц”
Алгоритм роботи:
1. Прочитайте біографію письменника стор. 260-262.
2.Прочитайте казку-притчу “Маленький принц”
стор.262-273. Підготуйтеся до тестування на знання змісту
казки-притчі на наступному уроці.
3. Завантажте та заповніть картку.
Фото підпишіть і надішліть на перевірку.
четвер 23.04.2020 року
ТЕМА:Контрольна робота з теми “Бароко і класицизм”
Алгоритм роботи:
1.Пройдіть тестування з теми “Бароко і класицизм”
п`ятниця 17.04.2020 року
ТЕМА: Засоби комічного: гумор, іронія, сатира,
сарказм у комедії “Міщанин-шляхтич”
Алгоритм роботи:
1.Повторити означення “сатира”, “сарказм” стор. 243.
2.Виписати зі словника означення “гумор”, “іронія”.
3.Письмово у зошитах виписати з тексту “Міщанин-шляхтич”
по 1 прикладу: гумор, іронія, сарказм, сатира.
4. Повторити вивчене та підготуватися до контрольної роботи з теми
“Бароко і класицизм” ( усні відповіді на запитання стор.257-258.
Дорогі восьмикласники! Прошу серйозніше і відповідальніше відноситися до самостійної роботи над опрацюванням матеріалу. Не всі пишуть тести. Під час тестувань реєструйте тільки своє прізвище, ім`я. Тест проходьте один раз. Інші варіанти не зараховуються. Наступний урок - контрольна робота, прошу всіх виконати.
четвер 16.04.2020 року
ТЕМА: Характеристика образів комедії: пана Журдена, пані Журден, графа Доранта та графині Дорімени, Клеонта.
Алгоритм роботи:
1.Пройдіть тести на знання змісту твору Ж.Б.Мольєра "Міщанин-шляхтич"
2.Письмова робота: характеристика образу (на вибір) за комедією Ж.Б.Мольєра "Міщанин-шляхтич"
(Фото письмової роботи - характеристики образів - переслати в ТЕЛЕГРАМ у приватне повідомлення.
п'ятниця 10.04.2020 року
ТЕМА:"Міщанин-шляхтич" . Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
Алгоритм роботи:
1. Тест:Ж.Б. Мольєр. код доступу 602962 за посиланням join.naurok.ua
2.Прочитати п'єсу "Міщанин-шляхтич". Скласти план.
3.Відповідати на запитання стор.254-255. Підготуватися до тестів на знання змісту твору.
четвер 09.04.2020 року
ТЕМА: Мольєр - майстер класицистичної комедії.
Алгоритм роботи:
1.Прочитайте та законспектуйте біографію Ж.Б. Мольєра.
3.Випишіть у зошити означення (стор.243):
висока комедія -
сатира -
сарказм -
4. Фото письмового завдання у зошитах надішліть на адресу gorodokschool2016@gmail.com
5.Підготуйтеся до тестування на знання біографії Ж.Б.Мольєра
п'ятниця 03.04.2020 року
ТЕМА: Поняття та основні ознаки класицизму
Алгоритм роботи:
1.Прочитати вступну статтю. Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. 2.Виписати в зошити означення "класицизм" та ознаки класицизму.
четвер 02.04.2020 року
ТЕМА: Джон Донн. Філософська Лірика.
Алгоритм роботи:
1.Джон Донн . "Священні сонети"(прочитати, дати відповіді на запитання стор.235-236).
2.Виписати до зошитів означення "Філософська лірика".
п'ятниця 20.03.2020 року
ТЕМА: Тематичне оцінювання . "Відродження"
Алгоритм роботи:
1.Виконати підсумкові тести, відкривши посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 494979
Хто не отримав пароль, пишіть на ел. адресу gorodokschoool2016@gmail.com П.І.П., клас і я надішлю Вам.
2.Прочитати стор. 230-232 підручника. Виписати в зошит визначення терміну "бароко" та його основні ознаки.
четвер 19.03.2020 року
ТЕМА: Повторення та узагальнення вивченого за темою : "Відродження"
Алгоритм роботи:
1.Виконати у робочих зошитах підсумкову роботу за темою "Відродження", давши усні відповіді на запитання стор. 227-228 (1-4 рівні).
2.Написати твір на одну із тем (стор. 228).
3.Підготуватися до підсумкового тесту на тему "Відродження"
Немає коментарів:
Дописати коментар