ЗАВДАННЯ
для самостійного опрацювання під час карантину
п`ятниця 22.05.2020
ТЕМА:Узагальнення та систематизація
вивченого матеріалу
Алгоритм роботи:
1.Перевірка робочих зошитів та виставлення оцінок
за травень місяць (надіслати фото всіх письмових
робіт за травень місяць).
2.Аналіз та підсумки тестів.
четвер 21.05.2020
3. Індивідуальний тест для тих учнів, які з
поважних причин не змогли виконати підсумкову
контрольну роботу за посиланням
п'ятниця 15.05.2020
ТЕМА: ПЧ. Крістіне Нестлінгер
“Конрад або Дитина з бляшанки”
Алгоритм уроку:
1.Дізнайтеся із інтернет-ресурсів про
життєвий і творчий шлях австрійської письменниці К. Нестлінгер
2.Прочитайте повість-казку К.Нестлінгер.
Вашій увазі аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=WzYSM5mXCgQ
четвер 14.05.2020 року
ТЕМА: Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр.
1.Пройдіть контрольні тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=175396
Початок на 4 уроці об 11год.25 хв.Завершення тесту через 40 хв. о 12.10 год.
Вказуйте ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я по класному журналу, не вводячи код,
інакше не знайдете себе в цьому класі. Посилання з’явиться
14.05.2020 року об 11.25 год. на блозі та у вашій групі ВАЙБЕР.
п'ятниця 08.05.2020 року
ТЕМА:Астрід А.М.Ліндгрен “Міо, мій Міо”.
Основні відомості про життя і творчість письменниці.
Моральні цінності у творах.
Алгоритм роботи:
1.Прочитайте біографію А.Ліндгрен стор.226-228.
На допомогу Вам : Астрід Ліндгрен
2.Прочитайте оповідання “Міо, мій Міо” (стор.228-236).
Міо, мій Міо перегляньте.
4. Повторіть теми, вивчені у другому півріччі та підготуйтеся до підсумкової контрольної
роботи, яка проходитиме на наступному уроці в режимі реального часу.
четвер 07.05.2020 року
ТЕМА:Духовне й фізичне випробування Кліві.
Роздуми автора про майбутнє людини та людства.
1.Пройдіть тестування на знання змісту твору Р.Шеклі “Запах думок”
за паролями доступу, що розміщені в електронних щоденниках
у особистих повідомленнях на ваших сторінках.
Дуже уважно перепишіть собі ПАРОЛЬ ДОСТУПУ. Почніть вхід на платформу тестів
07.05.2020 року об 11 год.25хв. Код доступу 427362
(саме о такій порі у нас буде підсумкова контрольна робота на наступному тижні,
тому слід потренуватися). Якщо не виходитиме, телефонуйте мені 0978069688.
2.Дайте письмову відповідь на запитання №6 вашого підручника на стор.224.
четвер 30.04.2020 року
ТЕМА: Роберт Шеклі “Запах думок”.
Утвердження сили людської думки у творі.
Гуманістичний зміст оповідання - віра в
перемогу людського розуму.
Алгоритм роботи:
1.Прочитайте (виписавши основне) біографію Роберта Шеклі.
2.Прочитайте оповідання Р. Шеклі “Запах думок”,
підготувавшись до тестування на знання змісту твору.
п'ятниця 24.04.2020 року
ТЕМА: Образ Тома, його динаміка.
Значення образу Джоконди для розкриття
головної ідеї твору.
Алгоритм роботи:
1.Пройдіть тестування на знання змісту оповідання
Код доступу 364356
2. Завантаж презентацію та виконай вправи “Злови помилку”
(1 слайд - виправлення зроби червоним кольором),заповни
“Еволюція образу Тома” (Чому саме Том повинен був змінитися
5 слайд) та 3 слайд .
Презентацію підпиши і надішли на електронну адресу gorodokschool2016@gmail.com Якщо не маєте електронної адреси
то фото 3 слайдів надішліть мені у приватне повідомлення в ВАЙБЕР
четвер 23.04.2020
ТЕМА: Рей Дуглас Бредбері “УСМІШКА”.
Тривога за руйнування духовних цінностей
в оповіданні "Усмішка”
Алгоритм роботи:
2. Як побудовані твори Р.Бредбері? (стор.209-210)
3.Випишіть в зошити означення терміну “конфлікт”.
4.Прочитайте оповідання “Усмішка” та дайте відповіді
на запитання стор. 215. Підготуйтеся до тестування на
знання змісту твору.
п`ятниця 17.04.2020 року
ТЕМА: Контрольна робота з теми “Поетичне бачення світу”
Алгоритм роботи:
1.Повторіть матеріал стор.192-205.
2.Виконайте тести на засвоєння теми “Поетичне бачення світу”. Код доступу 485026 за посиланням join.naurok.ua
ДЯКУЮ всім, хто надіслав сьогодні відео. Ви всі молодці. Дуже старалися і читали виразно. Окремо дякую і батькам, які вам допомагали. У кого немає такої можливості, намалюйте або в комп`ютерному варіанті виготовте листівку про наше смт. Городок і фото надішліть мені в приватне повідомлення. СТАРАЙТЕСЯ. Незабаром (на наступному тижні) всі отримаєте доступ до електронного щоденника і кожен побачить свої оцінки. Сьогодні КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Тест виконуйте один раз, бо зараховується тільки перша оцінка. Тому, відкривши його, спочатку подивіться питання і подумайте, що вам потрібно повторити, а вже потім натискайте відповіді. Реєструйте тільки своє прізвище та ім`я - інші варіанти не зараховуються.
А ще, усім слід здати НАПАМ`ЯТЬ:
1. Поезію Р.Бернса "Моє серце в верховині..."
2.Уривок з поеми "Пісня про Гайавату" від слів «Діти! Слухайте уважно...» до слів «Будьте друзями, братами!».
Тому вчіть. Записуйте і надсилайте так, як сьогодні (тільки напам`ять).
четвер 16.04.2020 року
ТЕМА: Джанні Родарі "Листівки з видами міст". Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша
Алгоритм роботи:
1. Дізнайтеся, хто такий Джанні Родарі (прочитайте стор. 202)
2.Прочитайте вірш "Листівки з видами міст" . Дайте відповіді на запитання стор.205.
3.Перегляньте відео ЛИСТІВКИ . Зніміть власне відео з виразного читання поезії "Листівки з видами міст" своїм батькам. Надішліть його мені для оцінки на вайбер у приватне повідомлення.
4. Підготуйтеся до тематичного оцінювання за темою "Поетичне бачення світу".
Для цього дайте відповідь на запитання стор.205 (чотири рівні).
п'ятниця 10.04.2020 року
ТЕМА: Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання,служіння народові.
Алгоритм роботи:
1.Аналітичне дослідження поеми:
Батьком героя був Західний вітер Меджеківіс, матір'ю - ніжна красуня Венона, бабусею - місячна донька Нокоміс. Підступно обманув Меджеківіс довірливу Венону. Народивши хлопчика, вона померла. Гайавату виховувала Нокоміс.
- Як ви гадаєте, чому Гайавата був божественного походження? (Герой, який покликаний врятувати народ, має бути, за віруванням багатьох народів, напівбогом.)
- Де проходило дитинство Гайавати? Яка роль природи в тексті?
(Там, де плеще Гітчі-Гюмі,
Де шумить Велике Море,.....)Всі стихії природи оточили любов’ю Гайавату, автор змальовує прекрасну місцевість, підкреслює, що природа чиста та незаймана. Світ, в якому народився й живе герой, — первісний і чистий.)
- Чому автор так детально описує колиску маленького Гайавати? (Сама природа заколисує немовля.)
- Чому перше, про що розповідала Нокоміс онукові, були історії про «Вояків відважних тіні»? (Мудра бабуся долучала онука до історії рідного народу. Саме в тісному зв’язку поколінь — майбутнє народу.)
- Чому навчався Гайавата? У чому глибинний смисл його «освіти»?
- Якого літературного героя вам нагадав Гайавата? (Гайавата вивчав мову птахів, звірів та рослин, він називав звірів своїми братами, тим самим підкреслюючи свій глибинний нерозривний зв'язок з природою, свою любов та повагу до неї. Цими рисами Гайавата нагадує Мауглі, героя твору Дж. Р. Кіплінга)
Чому автор підкреслює зв’язок героя з природою? (Образ Гайавати показаний як образ епічного героя, що захищає свій народ і свою землю. І потрібно було показати витоки цього почуття, що пізніше переросло в місію вождя й пророка цілого народу.)
Освіта Гайавати:
· Життя на лоні первісної, чистої, незайманої природи
· Зв’язок з історією свого народу.
· Духовний досвід поколінь
· Гармонія та злиття з природою, повага та глибоке розуміння "мови» живої природи
Гайавата виріс і здійснив багато подвигів в ім’я свого народу: переміг Меджеківіса, навчив свій народ вирощувати маїс, подолав Міше-Наму, величезного осетра, тим самим позбавивши свій народ голоду. Та найзапекліша битва його була з жорстоким та могутнім Меджісогвоном, духом багатства.
- Що розповідає Нокоміс Гайаваті про Меджісогвона? Чому цей дух такий небезпечний для народу Гайавати? (В поемі Перлисте Перо є уособленням самої смерті та хвороб:
Се ворожий Меджісогвон
Посилає нам хвороби,....
Чому так важливо було Гайаваті вбити Меджісогвона? (Подолати смерть, хвороби, як не дивно, вони пов'язані в свідомості індіанців з багатством.)
- Як описано двобій? Виразно прочитайте уривок з тексту.
- Які художні засоби використовує автор? Наскільки вони допомагають уявити «картину» бою?
- Хто допоміг Гайаваті перемогти Перлисте Перо? У чому важливість цього епізоду?
(Коли враз зелений дятел Закричав до Гайавати:«Цілься в тім'я, Гайавато!
Сама природа допомагає героєві. Герой як уособлення народу, нерозривно та гармонійно пов'язаний з навколишнім світом. Таким чином, в даному епізоді розкривається одна із провідних ідей поеми: природа та людина гармонійно пов’язані між собою).
- Якими словами зустрічав Гайавату народ?
- Як у цих словах виражена головна «місія» героя? («А народ зустрів героя / Співом, криками, танками:/ «Слава, слава Гайаваті!» Головне призначення героя — служити своєму народові, нести радість та звільнення від усяких бід.)
2.Вивчіть напам'ять уривок з поеми від слів «Діти! Слухайте уважно...» до слів «Будьте друзями, братами!».
3. У зошитах дайте письмову характеристику образу Гайавати. Роботи надішліть на електронну адресу gorodokschool2016@gmail.com.
четвер 09.04.2020 року
ТЕМА: Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі "Пісня про Гайавату"
Алгоритм роботи:
1. Прочитайте про американського письменника Генрі Лонгфелло (стор.197).
2.До зошитів випишіть означення ПОЕМА (стор.198.) та хто такий Гайавата? (стор. 198)
3.Уважно перегляньте відео, а потім прочитайте уривок із "Пісні про Гайавату" - "ЛЮЛЬКА ЗГОДИ".
4. Подумайте, що означає зміна кольору води в річці після того, як індіанці змили в ній "фарби бою"?
5. Фото письмових завдань надішліть на адресу gorodokschool2016@gmail.com.
(чекайте зустрічі на на відеоконференції )
п'ятниця 03.04.2020 року
ТЕМА: Ідея любові до Батьківщини в поезії "Моє серце в верховині...
Алгоритм роботи:
1.Прочитайте про Роберта Бернса - шотландського лірика.
2.Випишіть в зошити означення ЛІРИЧНИЙ ГЕРОЙ.(Фото письмового завдання надішліть на адресу gorodokschool2016@gmail.com)
3.Хто є ліричний герой Роберта Бернса?
4.Уважно прочитайте поезію "Моє серце в верховині..."
5.Вивчіть вірш напам'ять.
6.Усно дайте відповіді на запитання стор. 197.
четвер 02.04.2020 року
ТЕМА: Розуміння краси в японській поезії. Хайку.
Алгоритм роботи:
1. Прочитати біографію Мацуо Басьо.
2.Усвідомити специфіку розуміння краси в японській культурі, переглянувши відео
3.Вивчити напам'ять 3-4 хайку Мацуо Басьо.
4.Створити власне хайку (пояснити підтекст). Як це зробити ? Перегляньте відео
Хайку не римується, це так би мовити білий вірш, складається з трьох рядків.
Перший і останній рядки мусять складатися з п’яти складів, другий з семи.
Останній рядок мусить висловлювати "моно-но-аваре", що у перекладі з японської приблизно означає "сумні чари буття", або коли по-простому якийсь світлий смуток, хто вже як його розуміє. НАПРИКЛАД:
Грайливий вітер,
Розпитує про літо,
Похмурий ранок.
5. Фото письмових робіть надішліть на адресу: gorodokschool2016@gmail.com
п'ятниця 20.03.2020 року
тести відкриті до 18.00 год.
ТЕМА: Підсумкове оцінювання за темою "Людські стосунки".
Алгоритм роботи:
четвер 19.03.2020 року
матеріал опрацювати до 20.03.2020 року
ТЕМА: А.де Сент-Екзюпері "Маленький принц"
Алгоритм роботи:
1. Прочитати біографію А.де Сент-Екзюпері (стор.173-174).
2. Ознайомитися із терміном "притча" та виписати означення в зошит (стор. 175).
3.Прочитати уривок із твору А.де Сент-екзюпері "Маленький принц" (стор.175-185).
4.Виконавши ці завдання ви будете готові до підсумкової атестації за темою "Людські стосунки", яка відбудеться в наступний раз у формі тестів. Щоб перевірити свої знання, дайте відповіді на запитання стор. 189-190.
Немає коментарів:
Дописати коментар